Uygulamalarımız İle Heran Yanınızdayız


Android Uygulamam Apple Store Uygulamam


Değerlerimiz

Yazı Boyutu

Sosyal ve ekonomik geliúmiúli÷in göstergelerinden biri olan sigortacÕOÕk,

geliúmiú ülkelerde oldukça geniú faaliyet alanÕna sahiptir. Büyük bir pazar potansiyeli

olmasÕna ra÷men, ülkemizde sigortacÕOÕk son yÕllarda geliúmeye baúlamÕúWÕr. Hem

ekonomik hem sosyal açÕdan ülkemizin geliúmesine katkÕda bulunacak olan

sigortacÕOÕ÷Õn, sorunlarÕQÕ belirlemek ve pazarÕn geniúletilmesi için öneriler geliútirmek

önemlidir. Günümüzde iúletmeler rekabet avantajÕ sa÷lamak için fiziksel faydalardan

çok, marka ve de÷er yaratma gibi soyut kavramlara odaklanmÕúlardÕr. øyi bir marka,

ürüne de÷er katar. Hem akademik araúWÕrmalar hem de iúletmecilik uygulamalarÕ için

çok önemli olan marka de÷eri kavramÕ, 1980’lerde ortaya çÕkmÕú ve pazarlamanÕn en

popüler kavramlarÕndan biri olmuútur. Marka de÷eri boyutlarÕ, ürünlere ve hizmetlere

göre farklÕOÕk gösterebilmektedir. AyrÕca, bu boyutlarÕn birçok belirleyicisi vardÕr.

Bunlardan güven, özellikle finansal hizmetlerde oldukça önemli bir unsurdur.

Bu çalÕúmada, hayat sigortacÕOÕ÷Õnda, marka de÷eri boyutlarÕ belirlenerek, bu

boyutlar ile marka güveni arasÕndaki iliúkiler açÕklanmaya çalÕúÕlmÕúWÕr. Sonuçlara göre;

hayat sigortasÕ hizmetlerinde marka de÷erinin marka ba÷OÕOÕ÷Õ, marka farkÕndalÕ÷Õ,

marka ça÷UÕúÕPÕ, algÕlanan kalite olmak üzere dört boyutu vardÕr. Marka güveninin,

marka de÷eri ve boyutlarÕQÕn önemli belirleyicisi oldu÷u tespit edilmiúti